sobota, 28 stycznia 2012

#003 - Serwis Zarobkowy - MyPay.pl

http://www.mypay.pl/

MyPay.pl to serwis prosty w obsłudze, przez który osoba która ma trochę wolnego czasu, może zarobić kilkadziesiąt złotych miesięcznie.

Jak działa?

Po rejestracji, użytkownik klika w "AKCJE". Są tam linki oraz kwota, którą się zarabia po zrealizowaniu zadania. Zadanie głównie polega na wypełnieniu ankiety lub wzięcia udziału w konkursie.

Czy jest uczciwy?

Tak, jest uczciwy, choć wypłaca nieco niechętnie - użytkownicy narzekają na opóźnianie wypłat, ale w końcu wszystkie są realizowane. Niektórzy skarżą się że nie zalicza akcji - sprawdziłem to. Zarejestrowałem się w tym serwisie i zrealizowałem wszystkie zadania. Powinienem mieć przynajmniej 5 złotych, ale zaliczyło mi tylko niektóre i dostałem 1,60 zł. Na szczęście jest support i do niego można zwracać się w takich przypadkach.

Czy warto?
Jeżeli ktoś ma nieco wolnego czasu, to może zarobić sumę wystarczającą na opłacenie internetu. Poza tym można wygrać nagrody przez wzięcie udziału w konkursach, więc myślę że warto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz